Tanulás helyett...

 2011.10.24. 08:53

 Szerencsére nem csak tanulással és furcsa ételek elfogyasztásával töltöm az időmet. :)

Szombat a piac napja. Facebook-on jeleztem, hogy mennék, így szerencsére most nem egyedül voltam: Edina, egy osztálytársunk és az ő barátnője jöttek velem. Szuper volt, mint mindig! Szerintem ez az állandó programok közé kerül. Megtudtam, hogy dél körül kell menni, mert akkor már találhatunk leárazott zöldséget és gyümölcsöt. Hmm a piac! Nem tudok vele betelni. Egyszerűen... annyira szép. 

Csütörtök a bulizás napja. A bárok és az utcák zsúfolásig megtelnek egyetemistákkal, de annyira, hogy a beszédes nevű "Rue de la Soif"-on járni sem lehet, csak a tömeggel hömpölyögni. Hangulatos! Mondjuk sikerült is elvesznem legutóbb... Ajjaj, kicsit béna vagyok, mondjuk így szerencsésen elértem a buszomat.

Legutóbb Edinával indultunk bulizni, egy kollégiumba mentünk, ahol még egy magyar lánnyal, Emmával és más külföldi diákokkal találkoztunk. Más diákokkal... Szóval, igen. Véletlenül használtam ezt a szót, de tényleg azok voltak: életemben először két meleg fiúval is találkoztam. És olyan aranyosak voltak! :) Jófejek, na. A beszélgetések főleg franciául és angolul zajlottak: a francia mindenkinek idegen nyelv volt, és így ahányan voltunk, voltaképp annyiféle franciát beszéltünk, és ez szerintem érdekes. Az is nagyon jó, ahogy az angolul beszélők beszélnek egymással. Egy új szó: "breakfeast". (Reggeli, nagy mennyiségben.) :) 

Ami az ivást illeti, igyekszem megfelelni a kelet-európaiakkal szemben támasztott elvárásoknak, vagyis nem utasítom vissza az alkoholt. :) De ne aggódjatok, azért nem is viszem túlzásba.

Ha már így szóba került Kelet-Európa: egy osztálytársam bevallotta, hogy a legtöbb francia számára Ausztria után már csak kábé Oroszország létezik. Igaz, mi is mindig azt mondjuk és halljuk még, hogy "kint az EU-ban" (n'est-ce pas ?), de már mégiscsak 2004 óta itt vagyunk benne, és közben még mindig "Oroszország" vagyunk. 

Tegnap volt az 1956-os forradalom 55. évfordulója, és bár itt nem nagyon érdekel senkit, én azért nem feledkeztem meg róla. :)

A mai nappal pedig elkezdődött az őszi szünet! A telekocsi francia változatával szeretném megismerni a környéket. Szombaton jelmezes buli. Szóval... lesz még poszt!

Szép hetet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://boriarennes.blog.hu/api/trackback/id/tr473325584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása