A Liszt Ferenc repülőtér 2B terminálja nagyon szép! Lehet látni, ahogy felszállnak a gépek. Aztán az enyém is felszállt - aludni akartam a gépen, de inkább néztem a felhőket, jó volt nappal repülni. Jó ez a Malév. Viszont nagyon érdekes volt az átszállás Párizsban: minden szépen ki volt táblázva, a 2D terminálból kellett eljutnom a 2G-be. Na, mondom, tök jó, biztos itt van közel, még a nyíl is mutatja. Aha: nemcsak hogy nem volt közel, de szerintem egyenesen egy másik városban volt! Busszal kellett menni, nem keveset. Már azt hittem, hogy busszal megyünk Rennes-be. Ráadásul olyan dallamot játszottak be minden megállás előtt és után, hogy azt hittem, szellemvasúton vagyok. (Az a szó jutott róla eszembe, hogy "spooooky".) Szerencsére nem jártam úgy, mint Bástya elvtárs a Kommunista Szellem Vasútján, de nagyon közel jártam hozzá. 

A lényeg, hogy sikerült megtalálni a megfelelő terminált. Szerencsére jó sok időm volt, visszafelé neccesebb lesz, főleg, ha buszozni kell. Ez is nagyon szép volt, és innen is lehetett nézni a felszálló gépeket. Voltak nyugágyak is, meg mindenféle fotel, szóval nagyon tetszett! Ez a gép viszont már kicsi volt, zsúfolt és kényelmetlen, itt sem tudtam aludni, de nem baj, mert nem volt olyan hosszú az út. Itt is jó volt a leszállás, jó sok mindent láttam az ablakból, mondjuk valamiért ijesztő is volt. Végül szerencsésen megérkeztem, Wootziee tényleg ott várt, és elkísért a szállásomig. Bírom, hogy vannak ilyen rendes emberek. Este még motoroztunk is! Zsír volt. 

A szállásom szuper! Egy pályaudvar mellett van, ami Budapesten végzetes lenne, itt viszont azt jelenti, hogy van mellette egy üvegpalota, aminek a túloldalán van egy szép tér, fák, mozi, szép házak. Zaj nincs. Belül is igényes, még egy saját kis konyhácskám és fürdőszobám is van, ami egy kollégiumban nem lenne. Az a hátránya a kolihoz képest, hogy nincs tele egyetemistákkal, így egyedül maradtam, de legalább, kb egy hete először, most aludhatok egy jót.

Holnap nem fogok csinálni semmit. Max megnézem a szép házakat. :) és keresek ennivalót. Igazából kíváncsi vagyok, mi lesz az, mert még semmi ötletem sincs, és nem ismerem a lehetőségeket. Erős Pistát hoztam. :D Elég nagy az esélye annak, hogy két és fél hónapig a blog neve a fő táplálékom is lesz egyben.

Most már tényleg muszáj aludnom. Hamarosan jelentkezem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boriarennes.blog.hu/api/trackback/id/tr313263973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartársnő 2011.09.29. 14:15:17

Hát ez a vártnál jóval gördülékenyebben zajlott! ;) Igazán szerencsés vagy! Mikor lesznek képek?

Kartársnő 2011.09.29. 14:16:21

Vhááá, Bori! Most veszem észre! Tök jók a virágok a jobb felső sarokban! A traktor mellett nőttek? :D

BoriskA 2011.09.30. 22:23:10

:D Ezeket a virágokat sajnos nem én növesztettem! De ott is nőhettek volna. :-)
süti beállítások módosítása